يكشنبه ٢٥ تير ١٣٩٦ -

مدیریت امور مالی

برگزاری مراسم بزرگداشت روز حسابدار و تقدیر از حسابداران برتر دانشگاه

دوشنبه ٢٦ آذر ١٣٩٧ ساعت ١٢:٥٢ ب.ظ   ( بازدید : 633 نفر )


مراسم بزرگداشت روز حسابدار و تقدیر از حسابداران برتر واحدهای تابعه دانشگاه با حضور معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه برگزار شد .

مدیر امور مالی دانشگاه ضمن تبریک روز حسابدار بر فعالان این عرصه در این ارتباط گفت : مراسم بزرگداشت روز حسابدار با حضور معاون  محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در جمع روئسای امور مالی و کار‌شناسان این حوزه در سالن شهید رجایی ستاد دانشگاه برگزار شد.
آقای آذری  تصریح کرد : در این مراسم دکتر عباسی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیریت امور مالی دانشگاه و واحدهای تابعه، کار در حوزه امور مالی و حسابداری را یکی از مشاغل حساس  و سخت برشمرد که  فعالیت سایر حوزه ها را نیز  تحت الشعاع خود قرار می‌دهد.
وی همچنین از  روئسای امور مالی واحدهای تابعه خواست ،نظم و انضباط کاری،شفاف سازی بیشتر فرایندهای مالی، صرفه جویی در هزینه ها ،ایجاد درآمد، توجه به بهره وری منابع مالی و دقت در برآوردها و تنظیم قرارداد ها را در اولویت امور مدیریت مالی واحدها قرار دهند و با تجزیه و‌تحلیل اطلاعات مالی و‌تدوین برنامه عملیاتی نقش مشاوره ای در تصمیم سازی و تصمیم گیری های مالی برای روئسای واحدها با رویکرد اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
مدیر امور مالی دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تشکر از تعامل سازنده امور مالی واحدهای تابعه با ستاد مدیریت امور مالی دانشگاه ،از حمایت های بی دریغ ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه از حوزه مالی و بودجه دانشگاه در جهت پیشبرد برنامه های انضباط مالی  تشکر کرد و موفقیت های بدست آمده در حوزه مالی و ‌بودجه را نتیجه کار تیمی و حمایت های صورت گرفته عنوان نمود.
بر پایه این گزارش در پایان مراسم از ۱۹ نفر از حسابداران برتر واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر به عمل آمد


منبع : مدیریت امور مالی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
غفعفع (۳۶۶۳ بازدید)
ثبتهای حسابداری (۳۵۶۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...